21 Şubat 2011 Pazartesi

Gecikmiş Doğum Günü Pastamız :)

17 Şubattı yakışıklı kardeşimin doğum günü yalnız biz haftasonunu bekledik arkadaşlarıda gelsin diye ve 19 Şubat Cumartesi akşamı kutladık :)

Kutlama denmez aslında çünkü doğum günü partisi olmaktan çok savaşa döndü çocuklar arasında..
Güreş yaptılaaar, körebe oynadılaaar hatta bende bir ara katıldım onlara :))

Olmaz demeyin hatta evde maç bile yaptılar!..
Sağolsun alt komşu şikayete gelmedi :)

Hayal ettiğim gibi bir kutlama yapamadık ama olsun ahmet mutluydu :) 

Herşeye tamam da doğru düzgün fotoğraf bile çekinemedik ona üzüldüm :(

Bitanecik resmimiz var işte o da aşağıda;


Bu arada çooooook uzun zamandır ilk defa dolama yaptım, hatta işe de öyle gittim herkes çok beğendi bende gayet rahattım :) sanırım kendime renk renk almam gerekicek. En soon kuran kursuna giderken kullanmıştım, özlemişim..
İşten geç geldiğim için de gidip kıyafetlerimi değiştiremedim, ki eve girdim benim ardımdan misafirler geldi hemen..
Neyse bi şekilde bunu da atlattık çok şükür, darısı mayıs'ta kız kardeşimin başına :P

2 yorum:

  1. aramıza hoş geldin canım blogun hayırlı olsun artık yeni yeni paylaşımlar bekliyoruz ssenden bende beklerim bloguma sevgiyle kkal
    http://ratatoule.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum tşkler inş. elimden geldiğince burdayım artık :))
    Senide tabii ki ziyaret ederim..

    YanıtlaSil